فِستیوالِ سلامتیِ گُلِ محمّدی

تولید، فرآوری و بسته بندی انواع جوانه های گیاهی خوراکی

فِستیوالِ سلامتیِ گُلِ محمّدی

تولید، فرآوری و بسته بندی انواع جوانه های گیاهی خوراکی

گامی در راستای کمک به سلامت جامعه، با تولید و مصرف مواد غذایی سالم و طبیعی

- در جمع آوری محتوای این وبلاگ از منابع موثق داخلی و خارجی بهره گرفته شده است، خصوصا، دستورات پخت غذاهای جدید، از منابع خارجی استخراج و ترجمه شده اند، لذا ضمن حفظ حق مالکیت، لطفا با ما در نشر و اشاعه فرهنگ سلامت در جامعه همراه شوید -

بایگانی
آخرین نظرات

ضمن خوش آمدگویی؛ تولیدی گل محمدی دو نوع محصول جهت ارائه به عزیزان مهیا نموده است: 1- انواع جوانة گیاهی خوراکی 2- انواع پودر جوانة گیاهی خوراکی

- کلیه تولیدات تحت مجوز فعالیت مشاغل خانگی به شماره 37284/18 در زمینه فرآوری و بسته بندی انواع جوانه ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان و همچنین مجوز آموزشی به شماره 1351/232 در زمینه تولید جوانه های خوراکی از سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، معاونت ترویج و آموزش وزارت جهاد کشاورزی به عزیزان ارائه میگردند.

- شما علاوه بر خرید و بهره مندی از محصولاتی سالم و ارزشمند، از بانوان سرپرست خانوار نیز حمایت نموده و قدمی مثبت و الهی نیز خواهید برداشت.

- تمام تلاش ما بر این است که جوانه ها را از بهترین غلات بومی تهیه کنیم؛ همچنین در فرآیند تولید جوانه ها از کوچکترین ماده شیمیایی، نگهدارنده و یا شرایط مصنوعی (روز و شب مصنوعی) و همچنین از هیچ دستگاه مکانیزه ای استفاده نشده است و این محصولات به شیوه صد در صد خانگی و در محیطی کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی شده اند.

- از تازگی محصولات ما مطمئن باشید؛ جوانه ها به محض فرآوری، بسته بندی شده و بی واسطه به دست مصرف کننده می رسد؛ از این روی، حجم تولیدی بر اساس سفارشات مشتریان انجام میپذیرد که لازم است آمار سفارش های انجام شده تا یک هفته قبل از تولید و ارئه محصول جمع آوری گردد.

مشخصات محصولات به شرح زیر میباشد:

 

-  انواع جوانة گیاهی خوراکی

بسته بندی فعلی و موجود، با توجه به نوع جوانه وزنی مابین 80 تا 200 گرم خواهد داشت. در قیمت گذاری جوانه ها سعی شده تا با استفاده از نرم افزار رایانه ای و به شیوه ای منصفانه انجام گرفته، و رضایت مشتری مدنظر بوده است. این قیمت ها بر اساس نوسانات موجود در فرآیند تولید، به روز خواهند شد و لذا به صورت علی الحساب محاسبه شده اند.

در هر حال، نظرات و پیشنهادات شما عزیزان ما را در عرضه بهتر محصولات یاری خواهد داد، لطفا از طریق راه های ارتباطی موجود به ما مشورت دهید.

 

 لیست و قیمت 

بسته بندی کوچک (موجود)

 

بسته بندی بزرگ (در حال حاضر موجود نیست)

نوع جوانه

وزن(گرم)

قیمت(تومان)

نوع جوانه

وزن(گرم)

قیمت(تومان)

گندم

200

1500

گندم

300

-

جو

200

1500

جو

300

-

نخود

170

2000

نخود

300

-

عدس

150

2000

عدس

300

-

شبدر

120

2000

شبدر

250

-

ماش

170

2000

ماش

300

-

یونجه

100

2000

یونجه

160

-

مخلوط

(گندم،جو،نخود،عدس،ماش)

200

-

مخلوط

(گندم،جو،نخود،عدس،ماش)

400

-

 

تصاویر حقیقی از جوانه های تولیدی

 

      

   جوانه عدس             جوانه ماش              جوانه گندم

 

      

       جوانه یونجه              جوانه نخود              جوانه جو

 

 

ویژگی های محصولات

قابل نگهداری در یخچال و استفاده تا 10 روز – قابل استفاده به صورت خام بر روی سالاد و در انواع ساندویچ، جهت مصرف بعنوان میان وعده، به صورت پخته در انواع غذاها و خوراک ها، قابل استفاده در ساخت انواع سس های خانگی، استفاده در ترشیجات و شوریجات – دستور پخت انواع غذاها با استفاده از انواع جوانه ها در وبلاگ موجود است - تأمین کننده تمام مواد مورد نیاز روزانه بدن

 

-   انواع پودر جوانة گیاهی خوراکی

 قابل نگهداری به مدت طولانی – قابل استفاده بر روی سالاد و انواع ساندویچ و غذا و قابل حل در انواع نوشیدنی و شربت، قابل استفاده در ساخت انواع سس های خانگی – مطالب مفید درباره جوانه ها در وبلاگ - تأمین کننده تمام مواد مورد نیاز روزانه بدن  

 

لیست و قیمت:

نوع پودرجوانه

وزن(گرم)

قیمت(تومان)

گندم

150

-

جو

150

-

نخود

150

-

عدس

150

-

مخلوط

(گندم،جو،نخود،عدس، یونجه)

150

-

 

نحوه سفارش

در صورت تمایل به خرید، جهت سفارش از طریق راه های ارتباطی موجود در این وبگاه با ما تماس حاصل فرمایید.

 

پذیرش نمایندگی

در صورت تمایل به همکاری در فروش محصولات و برخورداری از شرایط ویژه، به منوی نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

 

شرایط خاص فروش

- شما هم می توانید یکی از نمایندگان فروش محصولات سالم ما باشید و علاوه بر منفعت معنوی، از شرایط تخفیف ویژه نمایندگی ها نیز برخوردار گردید. جهت اطلاعات بیشتر به بخش نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

 

- این محصول جهت ارائه به همشهریان بهارستانی و اصفهانی تدارک دیده شده است و فعلا در حال حاضر قابل ارائه به دیگر نقاط کشور نمیباشد.

 

- در محدوده شهر جدید بهارستان، هزینه پیک رایگان بوده و در محدوده اصفهان بزرگ نیز تنها 2000 تومان از مشتری بابت پیک اخذ میگردد.